ثبت‌نام دوره جامع ساخت‌فیلم‌کوتاه
۶ تیر ۱۴۰۲

رییس حوزه هنری استان قزوین گفت: به کارگردان‌های منتخب؛ اعتبار ساخت فیلم کوتاه حرفه‌ای داده می شود.

ثبت‌نام دوره جامع ساخت‌فیلم‌کوتاه

محمدرضا امامقلی به تشریح چگونگی برگزاری دوره جامع ساخت فیلم کوتاه داستانی پرداخت و گفت: این دوره آموزشی با هدف توانمندی هنرمندان تصویری در حوزه ساخت فیلم کوتاه برگزار می شود. در مرحله ی اول این دوره آمورشی که به مدت سه روز انجام می گیرد، هنرمندان آموزش‌های عملی لازم جهت ساخت فیلم کوتاه داستانی را با حضور استاد «محمدرضا خردمندان» کارگردان فیلم سینمایی «۲۱ روز بعد» و سریال «سرنوشت» خواهند دید.

وی ادامه داد: در مرحله دوم هنرمندان بایستی با امکانات شخصی مثل موبایل، دوربین شخصی و… در فرصت تعیین شده فیلم کوتاهی تولید کرده و به دبیرخانه این دوره ارسال نمایند.

رییس حوزه هنری افزود: تولیدات ارسالی به دبیرخانه توسط هیات داوران که کارگردان های بنام کشوری هستند بصورت دقیق بررسی می شوند و به کارگردان های فیلم های انتخاب شده اعتبار ساخت فیلم کوتاه حرفه‌ای داده می شود.

محمدرضا امامقلی اظهار کرد: کارگردان‌های برگزیده با راهنمایی یک مربی کشوری و با حضور در کارگاه‌های آموزشی متنوع و پیوسته که توسط حوزه هنری قزوین فراهم خواهد شد به تولید فیلم کوتاه حرفه‌ای خواهند پرداخت.

این مقام مسوول به زمان و مراحل ثبت نامه اشاره کرد و افزود: علاقمندان می توانند تا ۱۰ تیرماه سال جاری از طریق سایت حوزه هنری استان قزوین به نشانی www.artqazvin.ir ثبت نام نمایند. در ادامه با افراد متقاضی شرکت در این دوره مصاحبه تخصصی صورت خواهد گرفت و نفرات برگزیده جواز حضور در این دوره پیدا خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *