بازیستا در مسیر گیلان
۱۶ بهمن ۱۴۰۲

بازیستا برای همه اصلا چرا رویداد حضوری؟ چرا رشت؟ مگه نگفتید بازیستا رویداد ملی هست و همه می تونن شرکت کنن؟ بله البته که رویداد بازیستا یک رویداد ملیه و هدف از برگزاری اون کشف و کمک به استعدادهایی هستش که میخوان در عرصه بازیسازی فعالیت کنند و با ارائه محتوی خوب و درجه یک، […]

بازیستا در مسیر گیلان

بازیستا برای همه

اصلا چرا رویداد حضوری؟ چرا رشت؟ مگه نگفتید بازیستا رویداد ملی هست و همه می تونن شرکت کنن؟

بله البته که رویداد بازیستا یک رویداد ملیه و هدف از برگزاری اون کشف و کمک به استعدادهایی هستش که میخوان در عرصه بازیسازی فعالیت کنند و با ارائه محتوی خوب و درجه یک، بازی‌های هدفمند در عرصه های مختلف بسازن. اما باید اضافه کنم که لازمه این رویداد در جمع بچه ها بصورت چهره به چهره و با حضور استاد و رهیار انجام بشه تا طرح ها چکش کاری بشن. هدف از برگزاری این رویدادها رفع اشکالات طرحنامه ها و آشنایی هر چه بیشتر شرکت کننده ها با رویداد و اساتید هستش.
بنابراین اولین گردهمایی حضوری اون هم چند هفته پیش در قزوین برگزار شد و حالا مهمان رشت زیببا شده. راستی این نکته رو هم بگم که قراره بعد از این هم حداقل به سه استان دیگه هم سفر کنه، پس اگه تو هم به این رویداد علاقه مندی میتونی همراهش بشی و شاید دفعه بعدی میزبان بازیستا شدی.
در ضمن سایت رسمی این رویداد به آدرس www.baazista.ir هست که همه‌‌‌ی افرادی که علاقمند بازی و بازی سازی هستند تا ۳۰ بهمن فرصت دارن تا ثبت نام کنن، تیم بسازن، آموزش ببینن، طرح بفرستن و منتظر تایید داور بمونن.

ارادتمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *