ثبت درخواست اجرای نمایش در مساجد استان قزوین
۵ شهریور ۱۴۰۱

مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین گفت: مسئولین فرهنگی مساجد می‌توانند با مراجعه به سایت حوزه هنری قزوین با چند کلیک ساده، نمایش مورد علاقه‌ی خود را انتخاب نمایند.

ثبت درخواست اجرای نمایش در مساجد استان قزوین

سید قاسم سیدقوامی به اهداف این طرح اشاره کرد و گفت: حوزه هنری استان قزوین به منظور ایجاد زمینه‌ی رشد و اعتلای هنری گروه‌های نمایشی و همچنین توسعه‌ی فراگیر فعالیت‌های تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، اقدام به تولید نمایش برای مناسبت‌های مختلف در سال جاری نموده است.
وی افزود: ماه محرم، صفر، هفته‌ی دفاع مقدس، دهه‌ی فجر، نوروز و دیگر اعیاد و مناسبت‌های تقویمی در طول سال‌ جاری از جمله ایامی است که مسوولین فرهنگی مساجد می‌توانند با ثبت درخواست؛ شرایط اجرای نمایش مربوطه را برای مسجد محله خود فراهم کنند.

مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین به چگونگی ثبت درخواست اجرای نمایش پرداخت و اعلام کرد: مسوولین فرهنگی مساجد با تکمیل فرم الکترونیکی طراحی شده در سایت حوزه هنری استان به آدرس www.artqazvin.ir به ثبت درخواست اجرا اقدام نمایند.

این مقام مسوول به اهداف دیگر این طرح اشاره کرد و افزود: فعال‌سازی و سازماندهی گروه‌های تئاتر مردمی بچه‌های مسجد برای اجرا درمساجد سراسر استان، تولید نمایش توسط گروه‌ها متناسب با فضا و ظرفیت‌های اجرای مسجدی، برنامه‌ریزی، حمایت و تشویق گروه‌ها جهت اجرای نمایش‌های تولید شده در مساجد محله، شهر و استان و جذب حداکثری مخاطبان مردمی در تمامی گروه‌های سنی اهداف اصلی این طرح است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *