جشن هنر انقلاب اسلامی برگزار شد
۲۷ فروردین ۱۴۰۳

جشن هنر انقلاب اسلامی در قزوین با عنوان «هنر متعهد به حقیقت» با حضور مسئولان و جمع کثیری از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان قزوین برگزار شد.

جشن هنر انقلاب اسلامی برگزار شد

به همت حوزه هنری استان قزوین، جشن هنر انقلاب اسلامی که مصادف با ایام شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی می باشد در عمارت هنر حوزه هنری و با حضور مسئولین استانی و هنرمندان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین در هفته هنر انقلاب اسلامی که مصادف با ایام شهادت سید مرتضی آوینی می باشد، مراسم جشن هنر انقلاب با حضور هنرمندان عرصه های مختلف و مسئولین استانی در عمارت هنر حوزه هنری استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای عماد عاملی برگزار شد ابتدا هنرمندان با دیدن ویدئو کلیپی در جریان گوشه ای از فعالیت های حوزه هنری استان در سال ۱۴۰۲ قرار گرفتند؛ در ادامه برنامه هنرمندان عرصه های مختلف به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود در حوزه هنر پرداختند و مطالباتی را از مسئولین استان مطرح کردند. استاد احمد پیله چی از جامعه خوشنویسان، سید محمد حسین ابوترابی به نمایندگی از شاعران و حسن عابدینی نیز به عنوان عضوی از خانواده رسانه و مطبوعات، از جمله این هنرمندان بودند.

الویری در ادامه گفت: یکی دیگر از قسمت های برنامه معرفی خانم نگار سادات معصوم زاده بود که از استان قزوین و به عنوان جوان برتر کشور در رشته ادبیات در سال ۱۴۰۲ برگزیده شده بود. در ادامه این مراسم با حضور استاندار قزوین و خانواده شهید تاج احمدی، تابلوی تمثال شهید علی تاج احمدی به قلم هنرمندانه استاد میری رونمایی شد. هم چنین با دعوت از دست اندرکاران نمایش “بادشاه” توضیحاتی پیرامون این نمایش مطرح گردید و از همه هنرمندان حاضر دعوت به عمل آمد تا از نزدیک به تماشای این نمایش از تاریخ ۲۸ فروردین بنشینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *