دیدار رییس حوزه هنری کشور با نماینده ولی فقیه در استان قزوین
۱۷ دی ۱۳۹۹

محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران این مرکز، با نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار رییس حوزه هنری کشور با نماینده ولی فقیه در استان قزوین

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین؛ در این دیدار آیت‌الله عبدالکریم عابدینی استفاده از تجارب مسئولان و مدیران با تجربه را امری راهگشا برشمرده گفت: یکی از رویکردهای صحیح نیروهای ارزشی، توجه به شایسته‌سالاری در تمام عرصه‌هاست و این مهم سبب پیشرفت و اثرگذاری حوزه‌های مسئولیتی آنها شده است.

 امام جمعه قزوین با بیان اینکه استان قزوین مزیّن به هنر و سرمایه‌های هنری در عرصه‌های مختلف است، بیان کرد: ظرفیت‌های استان قزوین در عرصه‌های هنری بسیار بالاست و هر چه بتوانیم ظرفیت‌های استان را فعال‌تر کنیم، جلوه‌های عظیم‌تری از هنر را در این خطه شاهد خواهیم بود.

در این مراسم محمدمهدی دادمان، حوزه هنری، را زمینه‌ساز رشد هنر ارزشی و هنرمندان انقلابی دانسته گفت: این نهاد برآمده از انقلاب با ظرفیت‌های عظیم خود می تواند تحقق این رسالت را شتاب بخشد.

در ادامه این دیدار علی هوشمند، با بیان بخشی از عملکرد حوزه هنری قزوین در سال های گذشته، پروژه آینده نگاری راهبردی حوزه هنری استان قزوین با مرکز مطالعاتی دانشکده پژوهش دانشگاه امام خمینی(ره) را جزو برنامه های آینده دار و ماندگار این مرکز قلمداد کرده گفت: ما همیشه مدال کارهای انجام شده را بر گردن داریم اما باید از کارهای بر زمین‌مانده نیز سخن بگوییم.

هوشمند گفت: پیگیری جهت احداث پردیس سینمایی، فیلم زندگی شهید لشکری را ازجمله کارهای بر زمین‌مانده است که اگر ممکن بود از مدیر بعدی تقاضا دارم آن را ادامه دهد.

گفتنی است: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پایان از خدمات آقای علی هوشمند تقدیر و برای آقای محمدرضا امامقلی رئیس جدید حوزه هنری استان قزوین آرزوی موفقیت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *