راهیابی سه اثر حوزه هنری قزوین به جشنواره عمار
۱۰ دی ۱۴۰۱

مسئول مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین گفت: در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش تلویزیون اینترنتی به طور کلی ۸ اثر پذیرفته شد که از این آمار، سه اثر تولید شده در حوزه هنری قزوین است.

راهیابی سه اثر حوزه هنری قزوین به جشنواره عمار

مرتضی سازنده درباره آثار راه یافته به جشنواره عمار، اظهار کرد: در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش تلویزیون اینترنتی به طور کلی ۸ اثر پذیرفته شد که از این آمار، سه اثر تولید شده در حوزه هنری قزوین است.

وی خاطرنشان کرد: از سه اثر راه یافته به بخش تلویزیون اینترنتی جشنواره عمار، ۲ اثر مربوط به بخش خواهران و یک اثر مربوط به بخش برادران مرکز رشد حوزه هنری قزوین است.

مسئول مرکز رشد حوزه هنری با بیان اینکه آثار پذیرفته شده در قالب مستند کوتاه مردمی است، گفت: از سه اثر راه یافته اثر «ایران کو» تهیه شده توسط امیر محمد باقریانی است که ۲ ماه پیش با توجه حوادث اخیر در کشور تولید و منتشر شده است.

سازنده عنوان کرد: اثر دیگر «درآمد دلاری با صابون» تهیه شده توسط فاطمه عابدزاده با اقتباس از کتاب حوض خون است که حدود ۷ ماه پیش تولید و منتشر شد. کتاب حوض خون درباره زنانی است که پشت جبهه به شست‌شوی لباس‌های خونین شهدا در جهت استفاده مجدد برای اعزام رزمندگان می‌پرداختند.

وی گفت: اثر دیگر «کونیکو» تهیه شده توسط عاطفه دانیالی است که در این مستند به معرفی مادر شهید محمد بابایی که ژاپنی بودند، پرداخته شده است.

سازنده در پایان بیان کرد: افتتامیه این جشنواره مردمی ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ در حرم مطهر شاهچراغ شیراز برگزار می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *