رویداد ملی بازی نامه نویسی بازیستا تمدید شد
۲۹ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین؛ رویداد ملی بازیستا تا تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد. رویداد ملی بازیستا که پیش از این با موضوع آموزش بازی‌نامه ‌نویسی به نوجوانان در قالب بازی رومیزی، بازی محیطی و اتاق فرار در تاریخ ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ ثبت نام و دریافت طرح را شروع کرده […]

رویداد ملی بازی نامه نویسی بازیستا تمدید شد

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین؛ رویداد ملی بازیستا تا تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

رویداد ملی بازیستا که پیش از این با موضوع آموزش بازی‌نامه ‌نویسی به نوجوانان در قالب بازی رومیزی، بازی محیطی و اتاق فرار در تاریخ ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ ثبت نام و دریافت طرح را شروع کرده بود، با استقبال نوجوانان سراسر کشور روبه رو شد.

دبیر اجرایی رویداد اعلام کرد؛ تا کنون تعداد بیش از ۴۰۰۰ دانش آموز با استعداد کشور، در سایت بازیستا ( www.baazista.ir ) ثبت نام کرده اند که از این رقم، هنوز افرادی موفق به ثبت طرح نهایی خود نبوده اند. لذا با تمدید مهلت ثبت نام و ثبت طرح نهایی همه ی دانش آموزان می توانند از این فرصت جهت آموزش و ثبت بازی نامه ی خود هر چه سریعتر اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین؛ هدف بازیستا، آشناکردن نوجوانان با موضوعاتی از قبیل قهرمانان ملی و مذهبی، مکان‌های تاریخی و باستانی، تاریخ ایران، پیشرفت و دستاوردهای ایران و… است. همچنین ایجاد حس کنشگری نسبت به این مسائل و آشنایی نوجوان با بازی‌سازی و ارائه نگاهی نو به او در دیدن این مسئله از اهداف والای بازیستا است.

دبیر اجرایی بازیستا با توجه به برگزاری رویدادهای حضوری زمان اختتامیه را اعلام کرده و افزود؛ تاکنون دو دوره ی حضوری در شهر قزوین و رشت انجام شده که تعداد بیش از دویست نفر در این دو روایداد حضوری شرکت کرده اند. رویدادهای حضوری بعدی، در استان های یزد و تهران صورت می پذیرد. گفتنی است اختتامیه ی رویداد ملی بازیستا در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *