رویکرد جدید حوزه هنری استفاده از جوانان انقلابی است
۱۷ دی ۱۳۹۹

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: رویکرد جدید حوزه هنری استفاده از ظرفیت‌های جوانان انقلابی در سطح استان‌ها است، بنابراین جوانان انقلابی که در حوزه هنری فعال هستند را شناسایی و به‌کارگیری می‌کند.

رویکرد جدید حوزه هنری استفاده از جوانان انقلابی است

میثم مرادی بیناباج در آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان قزوین که در سالن حافظ حوزه هنری استان برگزار شد، تصریح کرد: علی هوشمند یکی از مدیران خوش‌نام مراکز حوزه هنری کشور است و بین مدیران مراکز استانی صاحب‌تجربه، صلابت و رأی خوب بود و در دوران مسئولیت خود کارهای مؤثری را انجام داد.

وی افزود: یکی از اتفاقات مثبتی که در دوران حضور هوشمند اتفاق افتاد، افزایش کمی و کیفی آثار و تولیدات قزوین نسبت به سال‌های گذشته بود که قابل‌تقدیر است.

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری کشور اظهار کرد: از دیگر اقداماتی که استان قزوین در آن به‌خوبی ظاهرشده است پشتیبانی و حمایت از برگزاری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد بود که توانست این تئاتر را گسترش دهد، همچنین موضوع پژوهش در این دوران مورد توجه قرار گرفت، پژوهش‌های خوبی در استان قزوین انجام‌شده است که مدیران بعدی می‌توانند از آن بهره ببرند.

وی ضمن اشاره به اهمیت استفاده از نیروهای جوان انقلابی تأکید کرد: رویکرد جدید حوزه هنری استفاده از ظرفیت‌های جوانان انقلابی در سطح استان‌ها است و محمدرضا امامقلی رئیس جدید حوزه هنری استان قزوین نیز یکی از جوانانی است که رویش انقلاب محسوب می‌شود و در ساحت هنر انقلابی فعالیت داشته است.

مرادی بیان کرد: استفاده از جوانان انقلابی ظرفیت خوبی است که بتوانیم از آن برای تربیت نسل نو و هنرمندان انقلابی بهره‌مند شویم، امیدوارم امامقلی با استفاده از تجربه پیشکسوتان و پشتوانه هنرمندان بتواند هنر در تراز انقلاب اسلامی را در قزوین تقویت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *